Το έτος 2006 ξεκίνησε η συνεργασία της OPEL, της LANDIRENZO και της TUNAP για την ανάπτυξη των ενεργών συστατικών του συστήματος υγραερίου. Τα ενεργά συστατικά LPG της TUNAP πέτυχαν σημαντική μείωση της φθοράς στις βαλβίδες.
Αυτό επιτεύχθηκε με εκτεταμένες δοκιμές κινητήρων στις εγκαταστάσεις της εταιρείας IRMSCHER με συστήματα LPG της LANDIRENZO.
Έτσι άρχισε η ιστορία μιας άνευ προηγουμένου συνεργασίας των τεσσάρων διεθνώς επιτυχημένων εταιρειών. Η OPEL προσέφερε την υψηλή ποιότητα των οχημάτων, η LANDIRENZO το επιτυχημένο σύστημα LPG, η TUNAP την προστασία κατά της φθοράς των βαλβίδων και η IRMSCHER την επαγγελματική εγκατάσταση και τις πωλήσεις.
Οι προϋπάρχουσες φθορές στις βαλβίδες και στις έδρες των βαλβίδων, δεν γίνεται να αναιρεθούν, με τη χρήση όμως του συστήματος TUNAP 163 & 164 μειώνεται η περαιτέρω φθορά τους.
Σε βενζινοκίνητα οχήματα μέσω του ψεκασμού της βενζίνης επιτυγχάνεται αποτελεσματική λίπανση και ψύξη του χώρου καύσης και των βαλβίδων. Αντίθετα, στον ψεκασμό του υγραερίου λείπει η επιθυμητή ψυκτική και λιπαντική δράση. Αυτό προκαλεί επιπλέον αύξηση της θερμικής καταπόνησης σε ολόκληρο τον κινητήρα, ιδίως στις έδρες των βαλβίδων. Επιπλέον, σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει μία λάθος ρύθμιση στην εγκατάσταση του υγραερίου, μπορεί να μην λειτουργεί σωστά ο κινητήρας. Έτσι, δημιουργείται επιπλέον θερμική καταπόνηση στην κυλινδροκεφαλή, στις βαλβίδες και στις έδρες των βαλβίδων, με ταυτόχρονη σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων.
Το ενεργό συστατικό TUNAP 164 που προσφέρουμε, είναι ένα σύμπλεγμα ενεργών συστατικών που διαλύονται σε ενώσεις υδρογονανθράκων, χημικά παρόμοιων με του υγραερίου.
Αυτό σημαίνει ότι τα ενεργά συστατικά σχηματίζουν μαζί με το υγραέριο ένα ομογενές μίγμα κι έτσι αποτρέπεται η κατακράτηση των ενεργών συστατικών στο φίλτρο του υγραερίου. Το υγραέριο και τα ενεργά συστατικά παραμένουν πλήρως αναμιγμένα μεταξύ τους ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (-30°C).
Τα ενεργά συστατικά μεταφέρονται μαζί με το υγραέριο μέσω του συστήματος πίεσης στον πνεύμονα κι εκεί, όπως είναι αναμιγμένα με το υγρό μίγμα προπανίου/βουτανίου, μετατρέπονται σε αέρια κατάσταση.
Το σύστημα συστατικών TUNAP 164 (για το υγραέριο) λειτουργεί με βάση την αρχή της αραίωσης.
Αυτό σημαίνει ότι στην αρχή η συγκέντρωση των ενεργών συστατικών είναι αρκετά υψηλή αλλά, σε κάθε ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ μειώνεται η συγκέντρωσή τους.
Το προστατευτικό φιλμ επαρκεί και παραμένει σταθερό, εάν έχουν προστεθεί και τα ενεργά συστατικά βενζίνης, τα οποία ενεργούν κατά το σύντομο χρονικό διάστημα της κρύας εκκίνησης. Τα αυτοκίνητα στα οποία έχει γίνει μετατροπή σε υγραεριοκίνηση, ξεκινούν με βενζίνη, εν συνεχεία, λειτουργούν με υγραέριο και σε υψηλό φορτίο μπορεί να ξαναλειτουργήσουν με βενζίνη.
Τα ενεργά συστατικά τα οποία είναι για την βενζίνη, είναι σε συμπυκνωμένη μορφή και παρέχουν προστασία για το χτύπημα της βαλβίδας. Με την προσθήκη του ενεργού συστατικού στο ρεζερβουάρ της βενζίνης γίνεται μία τακτική προφύλαξη, η οποία είναι εγγυημένη υπό όλες τις παραπάνω συνθήκες.
Προσοχή: Όταν χρησιμοποιείται μόνο το ενεργό συστατικό του υγραερίου TUNAP 164 το εύρος της προφύλαξης είναι σημαντικά μειωμένο!
Σημειώσεις:
Για να επιτευχθεί η πλήρης προφύλαξη μέχρι τα 10.000 km είναι απαραίτητο στα 3 πρώτα γεμίσματα, όταν η ποσότητα του υγραερίου μειωθεί στο 1/3 μέσα στη δεξαμενή, να γίνεται πάντα πλήρωση και στη βενζίνη να υπάρχει το πρόσθετο TUNAP 163.
Το επαναλαμβανόμενο άδειασμα της δεξαμενής του υγραερίου και η μη ύπαρξη πρόσθετου μέσα στο ντεπόζιτο της βενζίνης μειώνουν το εύρος της προφύλαξης. Σε περίπτωση τέτοιου τρόπου χρήσης, η προφύλαξη πρέπει να γίνεται αρκετά νωρίτερα.