Για ποιόν λόγο χρειάζεται η χρήση της ουσίας για το υγραέριο TUNAP 164;

antlia

antlia

Το έτος 2006 ξεκίνησε η συνεργασία της OPEL, της LANDIRENZO και της TUNAP για την ανάπτυξη των ενεργών συστατικών του συστήματος υγραερίου. Τα ενεργά συστατικά LPG της TUNAP πέτυχαν σημαντική μείωση της φθοράς στις βαλβίδες.
Αυτό επιτεύχθηκε με εκτεταμένες δοκιμές κινητήρων στις εγκαταστάσεις της εταιρείας IRMSCHER με συστήματα LPG της LANDIRENZO.
Έτσι άρχισε η ιστορία μιας άνευ προηγουμένου συνεργασίας των τεσσάρων διεθνώς επιτυχημένων εταιρειών. Η OPEL προσέφερε την υψηλή ποιότητα των οχημάτων, η LANDIRENZO το επιτυχημένο σύστημα LPG, η TUNAP την προστασία κατά της φθοράς των βαλβίδων και η IRMSCHER την επαγγελματική εγκατάσταση και τις πωλήσεις.

Οι προϋπάρχουσες φθορές στις βαλβίδες και στις έδρες των βαλβίδων, δεν γίνεται να αναιρεθούν, με τη χρήση όμως του συστήματος TUNAP 163 & 164 μειώνεται η περαιτέρω φθορά τους.

Σε βενζινοκίνητα οχήματα μέσω του ψεκασμού της βενζίνης επιτυγχάνεται αποτελεσματική λίπανση και ψύξη του χώρου καύσης και των βαλβίδων. Αντίθετα, στον ψεκασμό του υγραερίου λείπει η επιθυμητή ψυκτική και λιπαντική δράση. Αυτό προκαλεί επιπλέον αύξηση της θερμικής καταπόνησης σε ολόκληρο τον κινητήρα, ιδίως στις έδρες των βαλβίδων. Επιπλέον, σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει μία λάθος ρύθμιση στην εγκατάσταση του υγραερίου, μπορεί να μην λειτουργεί σωστά ο κινητήρας. Έτσι, δημιουργείται επιπλέον θερμική καταπόνηση στην κυλινδροκεφαλή, στις βαλβίδες και στις έδρες των βαλβίδων, με ταυτόχρονη σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων.

Τι κάνουν τα δικά μας ενεργά συστατικά του LPG;

  • Προστατεύουν από την διάβρωση ολόκληρο το σύστημα καυσίμου (LPG & βενζίνης).
  • Προσφέρουν ιδανική προστασία ενάντια στην φθορά των βαλβίδων (από σφήνωμα ή χτύπημα), δημιουργώντας ένα προστατευτικό φιλμ μεταξύ της βαλβίδας και της έδρας της. Το προστατευτικό φιλμ παρέχει επίσης λιπαντική δράση στον οδηγό και στην έδρα της βαλβίδας.
  • Καθαρίζουν ολόκληρη την γραμμή ψεκασμού του υγραερίου και της βενζίνης και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.
  • Περιέχουν συστατικά σκλήρυνσης της επιφάνειας των μετάλλων (σε βαλβίδες, έδρες κι οδηγούς βαλβίδων).
  • Εμποδίζουν την οξείδωση του καυσίμου (υγραέριο & βενζίνη) που προκαλείται από τη παλαίωση και δεσμεύουν την συγκεντρωμένη υγρασία.
  • Αποτρέπουν την μελλοντική δημιουργία επικαθίσεων στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και στις βαλβίδες (keep clean effect).
  • Εμποδίζουν τον σχηματισμό αφρού σε θερμαινόμενους πνεύμονες.

 

  • Η αποτελεσματικότητά τους έχει μελετηθεί κι επιβεβαιωθεί από το FITT GmbH (Ινστιτούτο για την τεχνολογία μεταφορών στο Γερμανικό Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών HTW) και το HTW Automotive Powertrain

Εικόνα2

Τι είναι το TUNAP 164;

Το ενεργό συστατικό TUNAP 164 που προσφέρουμε, είναι ένα σύμπλεγμα ενεργών συστατικών που διαλύονται σε ενώσεις υδρογονανθράκων, χημικά παρόμοιων με του υγραερίου.

Αυτό σημαίνει ότι τα ενεργά συστατικά σχηματίζουν μαζί με το υγραέριο ένα ομογενές μίγμα κι έτσι αποτρέπεται η κατακράτηση των ενεργών συστατικών στο φίλτρο του υγραερίου. Το υγραέριο και τα ενεργά συστατικά παραμένουν πλήρως αναμιγμένα μεταξύ τους ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (-30°C).

Τα ενεργά συστατικά μεταφέρονται μαζί με το υγραέριο μέσω του συστήματος πίεσης στον πνεύμονα κι εκεί, όπως είναι αναμιγμένα με το υγρό μίγμα προπανίου/βουτανίου, μετατρέπονται σε αέρια κατάσταση.

  • Το προϊόν αυτό δεν περιέχει καμία χημική ένωση η οποία να έχει επιθετική δράση στα υλικά που χρησιμοποιούνται στο σύστημα υγραερίου.

 

Για ποιόν λόγο χρειάζεται το ενεργό συστατικό για την βενζίνη TUNAP 163;

Το σύστημα συστατικών TUNAP 164 (για το υγραέριο) λειτουργεί με βάση την αρχή της αραίωσης.

Αυτό σημαίνει ότι στην αρχή η συγκέντρωση των ενεργών συστατικών είναι αρκετά υψηλή αλλά, σε κάθε ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ μειώνεται η συγκέντρωσή τους.

Το προστατευτικό φιλμ επαρκεί και παραμένει σταθερό, εάν έχουν προστεθεί και τα ενεργά συστατικά βενζίνης, τα οποία ενεργούν κατά το σύντομο χρονικό διάστημα της κρύας εκκίνησης. Τα αυτοκίνητα στα οποία έχει γίνει μετατροπή σε υγραεριοκίνηση, ξεκινούν με βενζίνη, εν συνεχεία, λειτουργούν με υγραέριο και σε υψηλό φορτίο μπορεί να ξαναλειτουργήσουν με βενζίνη.

Τα ενεργά συστατικά τα οποία είναι για την βενζίνη, είναι σε συμπυκνωμένη μορφή και παρέχουν προστασία για το χτύπημα της βαλβίδας. Με την προσθήκη του ενεργού συστατικού στο ρεζερβουάρ της βενζίνης γίνεται μία τακτική προφύλαξη, η οποία είναι εγγυημένη υπό όλες τις παραπάνω συνθήκες.

Προσοχή: Όταν χρησιμοποιείται μόνο το ενεργό συστατικό του υγραερίου TUNAP 164 το εύρος της προφύλαξης είναι σημαντικά μειωμένο!

Πότε γίνεται χρήση των ουσιών TUNAP 163 και 164;

  • Σε όλα τα οχήματα που έχει γίνει μετατροπή σε LPG.
  • Πριν από την πρώτη πλήρωση με υγραέριο – κατά τη μετατροπή του αυτοκινήτου σε LPG.
  • Σε κάθε συντήρηση του οχήματος ή του συστήματος υγραερίου.
  • Μετά από κάθε επισκευή του συστήματος καυσίμου (υγραερίου ή/και βενζίνης).
  • Κάθε 10.000 klm για προφύλαξη.

Σημειώσεις:
Για να επιτευχθεί η πλήρης προφύλαξη μέχρι τα 10.000 km είναι απαραίτητο στα 3 πρώτα γεμίσματα, όταν η ποσότητα του υγραερίου μειωθεί στο 1/3 μέσα στη δεξαμενή, να γίνεται πάντα πλήρωση και στη βενζίνη να υπάρχει το πρόσθετο TUNAP 163.
Το επαναλαμβανόμενο άδειασμα της δεξαμενής του υγραερίου και η μη ύπαρξη πρόσθετου μέσα στο ντεπόζιτο της βενζίνης μειώνουν το εύρος της προφύλαξης. Σε περίπτωση τέτοιου τρόπου χρήσης, η προφύλαξη πρέπει να γίνεται αρκετά νωρίτερα.

43343434343